Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Yüksek Lisans
1 |
Okuma eğitiminin tarihsel gelişimini ve bu süreçte etkili olan okuma teorilerini kavrar.
|
2 |
Okuma eğitimine bilişsel ve duyuşsal süreçlerin etkisini keşfeder. |
3 |
Okuma eğitiminde kullanılan bilişsel ve duyuşsal süreçlere ilişkin ölçme araçları (test, ölçek, anket, envanter vb.) hakkında bilgi sahibi olur. |
4 |
Okuma eğitimi alanında yürütülen bilimsel araştırmaları tanır. |
[Yok]
Hafta |
Teorik |
Uygulama |
Laboratuvar |
1 |
Tanışma, içeriğin tanıtılması, temel kavramlar |
|
|
2 |
Okuma teorilerinin tarihsel gelişimi |
|
|
3 |
Okuma Modelleri |
|
|
4 |
Okuma Stratejileri |
|
|
5 |
Okuma eğitimi ve diğer dil becerileri |
|
|
6 |
kuma eğitimi ve bilişsel süreçler (Dikkat, algı, bellek) |
|
|
7 |
Okuma eğitimi ve bilişsel süreçler (Dikkat, algı, bellek) |
|
|
8 |
Okuma eğitimi ve duyuşsal süreçler (Motivasyon, tutum, ilgi, kaygı, alışkanlık) (Ara sınav) |
|
|
9 |
Okuma eğitimi ve duyuşsal süreçler (Motivasyon, tutum, ilgi, kaygı, alışkanlık) |
|
|
10 |
Okuma eğitimi ve duyuşsal süreçler (Motivasyon, tutum, ilgi, kaygı, alışkanlık) |
|
|
11 |
Okuma Becerisini Ölçme ve Değerlendirme |
|
|
12 |
Okuma Becerisini Ölçme ve Değerlendirme |
|
|
13 |
Okuma Becerisini Ölçme ve Değerlendirme |
|
|
14 |
Okuma Eğitimi Araştırmaları |
|
|
15 |
Okuma Eğitimi Araştırmaları |
|
|
16 |
Dönem sonu sınavı |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
Final Sınavı |
1 |
1 |
1 |
Bireysel Çalışma |
10 |
15 |
150 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
152
|
|
[PC] 1 |
[PC] 2 |
[PC] 3 |
[PC] 4 |
[PC] 5 |
[PC] 6 |
[PC] 7 |
[OC] 1 |
5
|
4
|
5
|
4
|
4
|
4
|
4
|
[OC] 2 |
5
|
5
|
4
|
4
|
4
|
4
|
3
|
[OC] 3 |
5
|
5
|
4
|
4
|
5
|
3
|
4
|
[OC] 4 |
5
|
4
|
5
|
3
|
5
|
4
|
4
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek