GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
0 0 0

Yüksek Lisans





1 Okuma eğitiminin tarihsel gelişimini ve bu süreçte etkili olan okuma teorilerini kavrar.
2 Okuma eğitimine bilişsel ve duyuşsal süreçlerin etkisini keşfeder.
3 Okuma eğitiminde kullanılan bilişsel ve duyuşsal süreçlere ilişkin ölçme araçları (test, ölçek, anket, envanter vb.) hakkında bilgi sahibi olur.
4 Okuma eğitimi alanında yürütülen bilimsel araştırmaları tanır.



[Yok]



Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 Tanışma, içeriğin tanıtılması, temel kavramlar
2 Okuma teorilerinin tarihsel gelişimi
3 Okuma Modelleri
4 Okuma Stratejileri
5 Okuma eğitimi ve diğer dil becerileri
6 kuma eğitimi ve bilişsel süreçler (Dikkat, algı, bellek)
7 Okuma eğitimi ve bilişsel süreçler (Dikkat, algı, bellek)
8 Okuma eğitimi ve duyuşsal süreçler (Motivasyon, tutum, ilgi, kaygı, alışkanlık) (Ara sınav)
9 Okuma eğitimi ve duyuşsal süreçler (Motivasyon, tutum, ilgi, kaygı, alışkanlık)
10 Okuma eğitimi ve duyuşsal süreçler (Motivasyon, tutum, ilgi, kaygı, alışkanlık)
11 Okuma Becerisini Ölçme ve Değerlendirme
12 Okuma Becerisini Ölçme ve Değerlendirme
13 Okuma Becerisini Ölçme ve Değerlendirme
14 Okuma Eğitimi Araştırmaları
15 Okuma Eğitimi Araştırmaları
16 Dönem sonu sınavı



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Bireysel Çalışma 10 15 150
Toplam İş Yükü (saat) 152

[PC] 1 [PC] 2 [PC] 3 [PC] 4 [PC] 5 [PC] 6 [PC] 7
[OC] 1 5 4 5 4 4 4 4
[OC] 2 5 5 4 4 4 4 3
[OC] 3 5 5 4 4 5 3 4
[OC] 4 5 4 5 3 5 4 4
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek