Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Yüksek Lisans
1 |
Medyanın toplumsal, kültürel ve ekonomik yaşam üzerindeki etkilerini irdeler. |
2 |
Medyanın yayınlarında etik kurallara bağlı kalmasının önemine inanır |
3 |
Medya okuryazarlığı kavramını tanıyarak medya mesajlarını algılamanın ve çözümlemenin önemini fark eder |
4 |
Televizyonun birey ve toplumu yönlendirmedeki etkili bir kitle iletişim aracı olma niteliğini analiz eder |
[Yok]
Hafta |
Teorik |
Uygulama |
Laboratuvar |
1 |
NEDEN MEDYA OKURYAZARLIĞI? NEDEN ELEŞTİREL PEDAGOJİ? NEDEN ELEŞTİREL MEDYA OKURYAZARLIĞI?
|
|
|
2 |
ELEŞTİREL PEDAGOJİ: KAVRAMLAR, TARİHSEL GELİŞİM
|
|
|
3 |
MEDYA OKURYAZARLIĞI VE TEMEL İLETİŞİM SÜRECİ İLİNTİSİ
|
|
|
4 |
MEDYA İLETİLERİNİN YAPISI
|
|
|
5 |
İLETİŞİM SÜRECİ BAĞLAMINDA MEDYA OKURYAZARLIĞI
|
|
|
6 |
MEDYA OKURYAZARLIĞI: KAVRAMLAR, TARİHSEL GELİŞİM
|
|
|
7 |
MEDYA OKURYAZARLIĞI: KURAMLAR , İLKELER
|
|
|
8 |
DÜNYADA MEDYA OKURYAZARLIĞI ÇALIŞMALARI
|
|
|
9 |
YILLIK DERS PLANI, ÜNİTELER, KAZANIMLAR VE GENEL DEĞERLENDİRME
|
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
3 |
3 |
Final Sınavı |
1 |
3 |
3 |
Bireysel Çalışma |
14 |
4 |
56 |
|
14 |
6 |
84 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
146
|
|
[PC] 1 |
[PC] 2 |
[PC] 3 |
[PC] 4 |
[PC] 5 |
[PC] 6 |
[PC] 7 |
[OC] 1 |
4
|
2
|
2
|
2
|
3
|
3
|
3
|
[OC] 2 |
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
2
|
3
|
[OC] 3 |
2
|
2
|
3
|
3
|
2
|
2
|
3
|
[OC] 4 |
2
|
2
|
3
|
2
|
2
|
3
|
3
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek