GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
0 0 0

Yüksek Lisans





1 Medyanın toplumsal, kültürel ve ekonomik yaşam üzerindeki etkilerini irdeler.
2 Medyanın yayınlarında etik kurallara bağlı kalmasının önemine inanır
3 Medya okuryazarlığı kavramını tanıyarak medya mesajlarını algılamanın ve çözümlemenin önemini fark eder
4 Televizyonun birey ve toplumu yönlendirmedeki etkili bir kitle iletişim aracı olma niteliğini analiz eder



[Yok]



Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 NEDEN MEDYA OKURYAZARLIĞI? NEDEN ELEŞTİREL PEDAGOJİ? NEDEN ELEŞTİREL MEDYA OKURYAZARLIĞI?
2 ELEŞTİREL PEDAGOJİ: KAVRAMLAR, TARİHSEL GELİŞİM
3 MEDYA OKURYAZARLIĞI VE TEMEL İLETİŞİM SÜRECİ İLİNTİSİ
4 MEDYA İLETİLERİNİN YAPISI
5 İLETİŞİM SÜRECİ BAĞLAMINDA MEDYA OKURYAZARLIĞI
6 MEDYA OKURYAZARLIĞI: KAVRAMLAR, TARİHSEL GELİŞİM
7 MEDYA OKURYAZARLIĞI: KURAMLAR , İLKELER
8 DÜNYADA MEDYA OKURYAZARLIĞI ÇALIŞMALARI
9 YILLIK DERS PLANI, ÜNİTELER, KAZANIMLAR VE GENEL DEĞERLENDİRME



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 3 3
Final Sınavı 1 3 3
Bireysel Çalışma 14 4 56
14 6 84
Toplam İş Yükü (saat) 146

[PC] 1 [PC] 2 [PC] 3 [PC] 4 [PC] 5 [PC] 6 [PC] 7
[OC] 1 4 2 2 2 3 3 3
[OC] 2 3 3 3 3 3 2 3
[OC] 3 2 2 3 3 2 2 3
[OC] 4 2 2 3 2 2 3 3
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek