Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Yüksek Lisans
1 |
Tez konusunda edindiği bilgileri uzmanlık düzeyinde değerlendirebilme, geliştirebilme ve bunları kullanabilme becerisi. |
2 |
Bilgiye gereksinim duyma ve aradığı bilgiye ulaşabilme becerisi |
3 |
Tez konusu ile ilgili verilerin toplanması, değerlendirilmesi, yayımlanması aşamalarında bilimsel ve etik değerleri gözetebilme |
4 |
Tez konusundaki bir sorunu çözmek için yöntem kurgulayabilme, geliştirebilme, sonuçları değerlendirebilme becerisi |
5 |
|
[Yok]
Hafta |
Teorik |
Uygulama |
Laboratuvar |
1 |
Güncel literatürleri izleyerek ve değerlendirerek seminer konusu ile ilgili çalışmalarına temel teşkil edecek bilimsel faaliyetlerin yürütülmesi. |
|
|
2 |
Güncel literatürleri izleyerek ve değerlendirerek seminer konusu ile ilgili çalışmalarına temel teşkil edecek bilimsel faaliyetlerin yürütülmesi. |
|
|
3 |
Güncel literatürleri izleyerek ve değerlendirerek seminer konusu ile ilgili çalışmalarına temel teşkil edecek bilimsel faaliyetlerin yürütülmesi. |
|
|
4 |
Güncel literatürleri izleyerek ve değerlendirerek seminer konusu ile ilgili çalışmalarına temel teşkil edecek bilimsel faaliyetlerin yürütülmesi. |
|
|
5 |
Güncel literatürleri izleyerek ve değerlendirerek seminer konusu ile ilgili çalışmalarına temel teşkil edecek bilimsel faaliyetlerin yürütülmesi. |
|
|
6 |
Güncel literatürleri izleyerek ve değerlendirerek seminer konusu ile ilgili çalışmalarına temel teşkil edecek bilimsel faaliyetlerin yürütülmesi. |
|
|
7 |
Güncel literatürleri izleyerek ve değerlendirerek seminer konusu ile ilgili çalışmalarına temel teşkil edecek bilimsel faaliyetlerin yürütülmesi. |
|
|
8 |
Güncel literatürleri izleyerek ve değerlendirerek seminer konusu ile ilgili çalışmalarına temel teşkil edecek bilimsel faaliyetlerin yürütülmesi ve sunum hazırlık sürecine girilmesi |
|
|
9 |
Güncel literatürleri izleyerek ve değerlendirerek seminer konusu ile ilgili çalışmalarına temel teşkil edecek bilimsel faaliyetlerin yürütülmesi ve sunum hazırlık sürecine girilmesi |
|
|
10 |
Güncel literatürleri izleyerek ve değerlendirerek seminer konusu ile ilgili çalışmalarına temel teşkil edecek bilimsel faaliyetlerin yürütülmesi ve sunum hazırlık sürecine girilmesi |
|
|
11 |
Güncel literatürleri izleyerek ve değerlendirerek seminer konusu ile ilgili çalışmalarına temel teşkil edecek bilimsel faaliyetlerin yürütülmesi ve sunum hazırlık sürecine girilmesi |
|
|
12 |
Güncel literatürleri izleyerek ve değerlendirerek seminer konusu ile ilgili çalışmalarına temel teşkil edecek bilimsel faaliyetlerin yürütülmesi ve sunum takvimine göre sunumun gerçekleştirilmesi |
|
|
13 |
Güncel literatürleri izleyerek ve değerlendirerek seminer konusu ile ilgili çalışmalarına temel teşkil edecek bilimsel faaliyetlerin yürütülmesi ve sunum takvimine göre sunumun gerçekleştirilmesi |
|
|
14 |
Güncel literatürleri izleyerek ve değerlendirerek seminer konusu ile ilgili çalışmalarına temel teşkil edecek bilimsel faaliyetlerin yürütülmesi ve sunum takvimine göre sunumun gerçekleştirilmesi |
|
|
15 |
|
|
|
16 |
|
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Derse Katılım |
14 |
10 |
140 |
Tartışma |
14 |
10 |
140 |
Soru-Yanıt |
14 |
5 |
70 |
Makale Yazma |
14 |
10 |
140 |
Bireysel Çalışma |
14 |
9 |
126 |
Rapor |
14 |
10 |
140 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
756
|
|
[PC] 1 |
[PC] 2 |
[PC] 3 |
[PC] 4 |
[PC] 5 |
[PC] 6 |
[PC] 7 |
[PC] 8 |
[PC] 9 |
[OC] 1 |
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
[OC] 2 |
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
[OC] 3 |
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
[OC] 4 |
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[OC] 5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek