GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
MÜZ507 KARŞILAŞTIRMALI ARMONİ I Ders 1 1 5.00

Yüksek Lisans


Türkçe


• Armoni sistemlerini karşılaştırmayı öğretmek • Öğrencileri armoni beceri ve bilgisiyle donatmak • Öğrencilerin klasik armoni becerilerini geliştirmek • Öğrencilere diğer armoni sistemlerini öğrenebilme olanağı sağlamak • Öğrencilerin kontrpuan konusundaki bilgilerini geliştirmelerini sağlamak • Öğrencilerin klasik armoni ve diğer armoni sistemleri konusunda yeterli hale gelmelerini sağlamak • Öğrencilere klasik armoni konusunda temel bilgileri vermeyi sağlamak. • Diğer armoni sistemleri hakkında temel bilgiyi kazandırmak • Öğrencilere caz armonisini ve dörtlü armoniyi tanıtmak


Prof. Sabri Yener


1 1. Armoni sistemlerini karşılaştırma beceri ve bilgisine sahip olmak
2 2. Armonik çözümlemeyi etkin bir şekilde yapabilmek
3 3. Klasik armoni ve diğer armoni sistemleri arasındaki farkları açıklayabilmek
4 4. Armonik çözümleme becerisini göstermek
5 5. Kontrpuan, caz armonisi ve dörtlü armoni hakkında bilgi ve bilince sahip olmak


Yok


Yok


• Klasik • Modern • Caz • Stil • Uslup


Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 Dersin tanımı, amaçları ve içeriği hakkında genel bilgiler
2 Klasik armonide farklı ekoller
3 Klasik armonide farklı ekoller
4 Klasik armonide farklı ekoller
5 Caz armonisi
6 Caz armonisi
7 Caz armonisi
8 Ara Sınav
9 Kontrpuan
10 Kontrpuan
11 Kontrpuan
12 Dörtlü) armoni (Çağdaş Türk Müziği Armonisi)
13 Dörtlü) armoni (Çağdaş Türk Müziği Armonisi)
14 Dörtlü) armoni (Çağdaş Türk Müziği Armonisi)
15 Dörtlü) armoni (Çağdaş Türk Müziği Armonisi)
16 Final Sınavı

Armoni, Nurhan Cangal.



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 5 8 40
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 10 11 110
Toplam İş Yükü (saat) 152

[PC] 1 [PC] 2 [PC] 3 [PC] 4 [PC] 5 [PC] 6 [PC] 7 [PC] 8 [PC] 9
[OC] 1 4 4 3 4 3 4 3 3 4
[OC] 2 3 4 3 3 3 4 2 3 4
[OC] 3 3 4 4 2 4 5 2 5 5
[OC] 4 2 2 3 2 5 5 3 2 5
[OC] 5 4 2 1 2 4 5 2 2 5
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek