1 |
Tanışma ve Oyunculuk mesleğinin esaslarının anlatılması. |
|
|
2 |
Oyunculuk meslek etiğinin anlatılması ve tartışılması Oyuncunun sahne üzerinde ve sahne dışındaki yardımcı/destekleyici ekipmanlarının ne olduğunun belirlenmesi. |
|
|
3 |
Dekor, kostüm ve aksesuar odasının kullanılma amaç ve koşullarının ne olduğunun anlatılması. |
|
|
4 |
|
Dekor, kostüm ve aksesuar odasının düzenlenmesi ilgili araç gereç ve ekipmanların düzeninin ve tertibinin sağlanması. Bölümün ihtiyacına yönelik olarak dekor, kostüm ve aksesuarların tasniflerinin yapılması. |
|
5 |
|
Tasniflenen dekor, kostüm ve aksesuarların yerleştirilmesi ve ilgili öğrencilere bunların korunması ve kontrolüyle ilgili görev dağılımlarının yapılması. Dekor sorumlusu, kostüm sorumlusu, aksesuar sorumlusu ve yardımcı teknik ekibin kimler olduğunun belirlenmesi. |
|
6 |
|
Dekor, kostüm ve aksesuarların denetim ve kontrolünün nasıl ve ne şekilde yapılacağının anlatılması ve uygulamada ifa edilen örnekler üzerinden gösterilmesi. |
|
7 |
Oyunculuk bölümünün sahne atölye, derslik ve ekipmanlarının öğrenciye tanıtılması. Bunlar hakkında temel bilgilerin verilmesi. Bu derslik ve atölyelerin kullanımı, korunması, havalandırılması temizliği ve temel bakımları ile ilgili bilgilerin verilmesi. |
|
|
8 |
|
Vize sınavı. Dönem içerisinde yapılan Uygulama ve Teorik anlatımların gözden geçirilip değerlendirilmesi |
|
9 |
|
Sahne, derslik, atölye ve depoların kullanımı, korunması, havalandırılması temizliği ve temel bakımları ile ilgili verilen bilgilerin uygulamaya geçirilmesi. Öğrencilere görev dağılımına göre verilen görev, iş sorumlulukların öğrenciler tarafından yapılması ve bu sorumlukların yerine getirilip getirilmediğine göre kontrolü. |
|
10 |
|
Sahne, derslik, atölye ve depoların kullanımı, korunması, havalandırılması temizliği ve temel bakımları ile ilgili verilen bilgilerin uygulamaya geçirilmesi. Öğrencilere görev dağılımına göre verilen görev, iş sorumlulukların öğrenciler tarafından yapılması ve bu sorumlukların yerine getirilip getirilmediğine göre kontrolü. |
|
11 |
|
Sahne, derslik, atölye ve depoların kullanımı, korunması, havalandırılması temizliği ve temel bakımları ile ilgili verilen bilgilerin uygulamaya geçirilmesi. Öğrencilere görev dağılımına göre verilen görev, iş sorumlulukların öğrenciler tarafından yapılması ve bu sorumlukların yerine getirilip getirilmediğine göre kontrolü. |
|
12 |
|
Sahne, derslik, atölye ve depoların kullanımı, korunması, havalandırılması temizliği ve temel bakımları ile ilgili verilen bilgilerin uygulamaya geçirilmesi. Öğrencilere görev dağılımına göre verilen görev, iş sorumlulukların öğrenciler tarafından yapılması ve bu sorumlukların yerine getirilip getirilmediğine göre kontrolü. |
|
13 |
|
Sahne, derslik, atölye ve depoların kullanımı, korunması, havalandırılması temizliği ve temel bakımları ile ilgili verilen bilgilerin uygulamaya geçirilmesi. Öğrencilere görev dağılımına göre verilen görev, iş sorumlulukların öğrenciler tarafından yapılması ve bu sorumlukların yerine getirilip getirilmediğine göre kontrolü. |
|
14 |
|
Sahne, derslik, atölye ve depoların kullanımı, korunması, havalandırılması temizliği ve temel bakımları ile ilgili verilen bilgilerin uygulamaya geçirilmesi. Öğrencilere görev dağılımına göre verilen görev, iş sorumlulukların öğrenciler tarafından yapılması ve bu sorumlukların yerine getirilip getirilmediğine göre kontrolünün yapılması ve/veya raporlanması.
İlgili dersin bir sonraki dönemiyle ilgili yapılacak hazırlık ve çalışmaların belirlenmesi. Dönem içerisinde ortaya çıkan aksaklık ve problemlerin değerlendirilmesi. |
|
15 |
|
Final Sınavı. |
|