Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Lisans
1 |
Hastalığın öyküsünü alabilir, ve ruhsal durum muayenesi yapabilir. |
2 |
Hastayla ilişkisinde yargılayıcı olmayan, şevkatli, tutarlı, saygılı ve dürüst tutum almaya özen gösterir. |
3 |
Çocuğun ruhsal özelliklerini tanımlayabilir ve çocuğun psikiyatrik değerlendirilmesini sınıflayabilir. |
4 |
Gelişme dönemlerine göre çocukluktaki dönemsel özellikleri sınıflayabilir. |
[Yok]
Hafta |
Teorik |
Uygulama |
Laboratuvar |
1 |
Dikkat eksikliği ve Hiper ktivite bozukluğu, Otistik Spektrum Bozukluğu, Mental Retardasyon, Öğrenme güçlüğü |
Teorik derslerde görülenlerin pratik uygulamalarının öğrenilmesi, İstismara uğrayan çocuğun tanınması ve yapılması gerekenler, poliklinik uygulamaları |
|
2 |
Dikkat eksikliği ve Hiper ktivite bozukluğu, Otistik Spektrum Bozukluğu, Mental Retardasyon, Öğrenme güçlüğü |
Teorik derslerde görülenlerin pratik uygulamalarının öğrenilmesi, İstismara uğrayan çocuğun tanınması ve yapılması gerekenler, poliklinik uygulamaları |
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
90
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
10
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Derse Katılım |
3 |
3 |
9 |
Uygulama/Pratik |
12 |
5 |
60 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
69
|
|
[PC] 1 |
[PC] 2 |
[PC] 3 |
[PC] 4 |
[PC] 5 |
[PC] 6 |
[PC] 7 |
[PC] 8 |
[PC] 9 |
[PC] 10 |
[PC] 11 |
[PC] 12 |
[PC] 13 |
[OC] 1 |
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
[OC] 2 |
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
[OC] 3 |
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
[OC] 4 |
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek