GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
0 0 0

Lisans





1 Hastalığın öyküsünü alabilir, ve ruhsal durum muayenesi yapabilir.
2 Hastayla ilişkisinde yargılayıcı olmayan, şevkatli, tutarlı, saygılı ve dürüst tutum almaya özen gösterir.
3 Çocuğun ruhsal özelliklerini tanımlayabilir ve çocuğun psikiyatrik değerlendirilmesini sınıflayabilir.
4 Gelişme dönemlerine göre çocukluktaki dönemsel özellikleri sınıflayabilir.



[Yok]



Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 Dikkat eksikliği ve Hiper ktivite bozukluğu, Otistik Spektrum Bozukluğu, Mental Retardasyon, Öğrenme güçlüğü Teorik derslerde görülenlerin pratik uygulamalarının öğrenilmesi, İstismara uğrayan çocuğun tanınması ve yapılması gerekenler, poliklinik uygulamaları
2 Dikkat eksikliği ve Hiper ktivite bozukluğu, Otistik Spektrum Bozukluğu, Mental Retardasyon, Öğrenme güçlüğü Teorik derslerde görülenlerin pratik uygulamalarının öğrenilmesi, İstismara uğrayan çocuğun tanınması ve yapılması gerekenler, poliklinik uygulamaları



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 90
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 10


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Derse Katılım 3 3 9
Uygulama/Pratik 12 5 60
Toplam İş Yükü (saat) 69

[PC] 1 [PC] 2 [PC] 3 [PC] 4 [PC] 5 [PC] 6 [PC] 7 [PC] 8 [PC] 9 [PC] 10 [PC] 11 [PC] 12 [PC] 13
[OC] 1 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
[OC] 2 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
[OC] 3 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
[OC] 4 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek