GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
0 0 0

Lisans





1 Psikiyatrik belirtileri tanımlayabilir, ve ruhsal hastalıkların ayırıcı tanısını yorumlayabilir.
2 Hastanın tanısı ile ilgili olarak nörobiyolojik, psikolojik ve sosyokültürel yönleri içine alan, bütüncül bir olgu değerlendirmesi yapabilir.
3 Hastayla ilişkisinde yargılayıcı olmayan, şevkatli, tutarlı, saygılı ve dürüst tutum almaya özen gösterir.



[Yok]



Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 Psikiyatride anamnez alma ve öykü, Psikiyatrik muayene ve semiyoloji, Psikiyatrik aciller, Organik beyin sendromu, Şizofreni ve diğer psikotik bozukluklar, Bipolar Affektif Bozukluk ve Duygu Durum üzenleyiciler, Depresyon, Anksiyete bozuklukları, Somatoform Bozukluklar, Uyku bozuklukları, Alkol ve madde bağımlılığı, OKB spektrumu ve tedavisi, Kişilik bozuklukları, Teorik derslerde görülenlerin pratik uygulamalarının öğrenilmesi, psikiyatrik acillere yakaşım, poliklinik uygulamaları
2 Psikiyatride anamnez alma ve öykü, Psikiyatrik muayene ve semiyoloji, Psikiyatrik aciller, Organik beyin sendromu, Şizofreni ve diğer psikotik bozukluklar, Bipolar Affektif Bozukluk ve Duygu Durum üzenleyiciler, Depresyon, Anksiyete bozuklukları, Somatoform Bozukluklar, Uyku bozuklukları, Alkol ve madde bağımlılığı, OKB spektrumu ve tedavisi, Kişilik bozuklukları, Teorik derslerde görülenlerin pratik uygulamalarının öğrenilmesi, psikiyatrik acillere yakaşım, poliklinik uygulamaları



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 90
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 10


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Derse Katılım 3 3 9
Uygulama/Pratik 12 5 60
Toplam İş Yükü (saat) 69

[PC] 1 [PC] 2 [PC] 3 [PC] 4 [PC] 5 [PC] 6 [PC] 7 [PC] 8 [PC] 9 [PC] 10 [PC] 11 [PC] 12 [PC] 13
[OC] 1 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
[OC] 2 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
[OC] 3 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek