GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
SEC204201911 SPOR Seçmeli Ders Grubu 2 3 2.00

Lisans


Türkçe


1.İnsan gelişiminde beden eğitiminin rolünü kavrayabilme 2.Düzenler, yürüyüşler, dönüşler ve sıralanmaları yapabilme 3. Jimnastik alıştırmalarını yapabilme 4. İlkyardımı yapabilme 5. Sporun önemini kavrayabilme


Okt. Ahmet İSLAM


1 Beden eğitiminin bilimsel temellerini öğrenir.
2 Spor yaralanmaları ve ilkyardımı öğrenir.
3 Olimpiyat ruhunu kavrar.


Yok


Yok


Beden eğitiminin çocukların gelişimine etkisi , motor gelişim özellikleri, beden eğitimi ders araç, gereç ve malzemeleri, serbest jimnastik alıştırmaları, sakatlanmalar, yaralanmalar ve ilkyardım, spor ve sağlık,atletizmin temel teknikleri, ülkemizde spor, olimpiyatlar.


Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 Beden eğitiminin çocuğun gelişimine etkisi
2 Beden eğitiminin çocuğun gelişimine etkisi
3 Beden eğitiminin çocuğun gelişimine etkisi
4 Motor gelişim özellikleri
5 Beden eğitimi derslerinde düzenler, yürüyüşler, dönüşler, sıralanmalar
6 Beden eğitimi ders araç-gereç ve malzemeleri, özellikleri
7 Serbest jimnastik alıştırmaları
8 Ara sınav
9 Sakatlanmalar, yaralanmalar ve ilkyardım
10 Spor ve sağlık
11 Spor ve sosyal yaşam
12 Atletizm temel teknikleri
13 Ülkemizde spor
14 olimpiyatlar
15 Sportif faaliyetler
16 Dönem sonu sınavı

1.Güneş, A. (2003). Okullarda Beden Eğitimi ve Oyun Öğretimi. Ankara : PEGEMA Yayıncılık 2. Aracı, H. (2006). Okullarda Beden Eğitimi. Ankara: Nobel Yayınevi 3. Koç, S. (2005). Beden Eğitimi ve Sporda Beceri Gelişimi. İstanbul: Morpa Yayınları 4. Güneş, M., Güneş, A. (2008). Çocuk Oyunları. Ankara: Anı Yayıncılık



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 2 2
Final Sınavı 1 2 2
Derse Katılım 14 2 28
Uygulama/Pratik 14 2 28
Bireysel Çalışma 10 1 10
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 1 4 4
Toplam İş Yükü (saat) 74

[PC] 1 [PC] 2 [PC] 3 [PC] 4 [PC] 5 [PC] 6 [PC] 7 [PC] 8 [PC] 9 [PC] 10 [PC] 11 [PC] 12 [PC] 13
[OC] 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
[OC] 2 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
[OC] 3 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek